המטרה שלי אצלך שיהיו לי חברים. כי אין לי
“אני טוב בלהסתיר רגשות. בשנה האחרונה עשו עלי חרם. כל הכיתה. כיתה ז’. אני ניסיתי להתמודד עם זה לבד. שלושה חודשים לא סיפרתי לאף אחד.
כבר שבועות שאני רוצה לכתוב את זה אבל אומר לעצמי, אולי אני לוקח את זה קשה מידי?
כבר שבועות שאני רוצה לכתוב את זה אבל אומר לעצמי, אולי אני לוקח את זה קשה מידי? אולי זה לא נוגע לכולם….? ייתכן והדברים שתקראו
דימוי עצמי נמוך, בדידות, ילדים ובני נוער
בשנתיים האחרונות ילדים ובני נוער נמצאים בתקופה מאתגרת. הקורונה יצרה מציאות חדשה בה נדרשים ילדים ובני נוער לפתח כישורים אישיים ויכולות חברתיות באופן כזה שלא
הטלפון הסלולרי כמתווך לחיים
אני לא אשכח את הרגע הזה כאשר ביקשתי למשמורת בזמן אימון את הטלפון של נער, אז בן חמש עשרה. הדרך שעברתי כדי לבקש את הפריט
כיצד לחזק את רמת המסוגלות של הילד שלכם
כיצד לחזק את המסוגלות העצמית של ילדכם? ראשית כדאי שתדעו: ברוב המקרים ילדים רוכשים את המידע על יכולותיהם מתוך התנסות אישית או באמצעות צפייה באדם
כיצד פחד מדחייה מנהל לילדים את החיים?
כשאני עובד עם ילדים ובני נוער אני שם לב איך כמעט כל ילד או ילדה פוחדים מדחייה. בין אם זו דחייה חברתית או דחייה מהסביבה
מיומנה של נערה
” אתה יודע מה…? אני מאד בודדה. הנה, אני שמה את זה ככה על השולחן. בלי להתבייש. אין לי עם מי לדבר כשאני ממש צריכה…”